اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

آزادسازی ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در پویش «مشهد مهربان» | جمع آوری ۸۰۰میلیون تومان از طریق شورای اجتماعی محلات

  • کد خبر: ۱۸۵۱۹۹
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
آزادسازی ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در پویش «مشهد مهربان» | جمع آوری ۸۰۰میلیون تومان از طریق شورای اجتماعی محلات
رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: طی امروز و فردا ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با همکاری پویش مشهد مهربان به آغوش خانواده‌هایشان باز می‌گردند.  

به گزارش شهرآرانیوز، جواد غفاریان طوسی در نشست اختتامیه پویش مشهد مهربان و آزادسازی زندانیان غیر عمد و آغاز کمک به کودکان بازمانده از تحصیل که صبح امروز در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پویش آزادسازی زندانیان برای سومین سال به کمک شهرداری مشهد و شورای اجتماعی محلات رقم خورده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: زندانیان جرایم غیر عمد که نان آور خانواده بودند جایشان در زندان نیست. خانواده‌ای که نان آورش را از دست داده نه تنها دغدغه تامین معاش خود و فرزندانش را دارد ممکن است برای رفتن به ملاقات زندانی هم با مشکلاتی مواجه شود و چشم زندانی به کمک‌های مردمی نیز هست که خیران چقدر به او کمک کرده اند.  

وی تصریح کرد: پیش از راه اندازی پویش مشهد مهربان، در استان تنها یک بار در سال و در ماه مبارک رمضان، گلریزان داشتیم و به لطف همگرایی و همدلی‌ها سال گذشته تعداد گلریزان‌ها افزایش یافت. امسال ۲۷گلریزان انجام شد که ۱۳ گلریزان آن با حضور و همکاری شورای اجتماعی محلات و حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد.

رئیس ستاد دیه استان گفت: با همدلی و مشارکت ۱۳ منطقه شهرداری مشهد، امسال بیش از ۲۲ هزار نفر در این امر بزرگ اجتماعی نقش داشتند که سال قبل این آمار، ۱۰هزار نفر بود و سال قبل از آن نیز حتی آماری نداشتیم.

غفاریان طوسی عنوان کرد: نزدیک به ۷۰۰میلیون تومان از طریق کارتخوان‌ها و مشارکت شورای اجتماعی جمع آوری شد و برخی از آن‌ها به صورت نقدی مشارکت داشتند که در مجموع مبلغ مشارکت بیش از ۸۰۰ میلیون تومان در پویش مشهد مهربان بوده است.

وی افزود: آزادی ۲۳ نفر را طی امروز و فردا با مشارکت شما خواهیم داشت که نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان مبلغ بدهکاری آنان بوده است که در نهایت نزدیک به ۲میلیارد تومان از این مبلغ مورد بخشودگی قرار گرفت، ۸ میلیارد از آن را توسط کارگروه اعصار قسط بندی شد و مبلغی هم توسط مددجویان تهیه شد و در نهایت ستاد دیه با همکاری پویش مشهد مهربان، مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان را جهت آزادسازی این زندانیان پرداخت کرده است.

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی در پایان گفت: ستاد دیه یک نهاد مردمی است که بخشی از مسئولیت اجتماعی شهرداری و شورای شهر هم هست که به خوبی پای کار آمدند و امیدوارم این روند تا پایان سال ادامه یابد و مقدمات گلریزان بهتری را در سال آینده شاهد باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->